diumenge, 10 de novembre del 2013

Recette des chocolats aux noisettes

Els Baobabs vam treballar la recepta en francès i, per practicar, vam elaborar uns deliciosos "chocolats aux noisettes" que vam oferir a la resta de l'escola als tastets de tardor (del que parlarem ben aviat).

Per si voleu provar de fer-ho a casa, aquí teniu la recepta!

Ingrédients:
- du chocolat à cuire
- des noisettes
- de l'eau

Utensiles:
- 1 grand bol
- 1 cullière
- du papier de cuisson
- 1 tablier de cuisine
- 1 casserole

Préparation:
- Je casse le chocolat en petits morceaux.


- Je les mets dans un bol.
- Je mets un verre d'eau dans la casserole.
- Je fais fondre le chocolat sur le feu.




- Je verse des boules de chocolat sur le papier cuisson.


- Dans le chocolat fondu j'ajoute des noisettes...



- et...



BON APPÉTIT!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada